.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل كارگروه اقتصادي مشترك مازندران و داغستان

استاندار مازندران در ديدار سركنسول روسيه فدراتيو در رشت گفت: كارگروه مشترك مازندران و داغستان براي همكاري‌هاي بيشتر بين اين دو استان همسايه تشكيل مي‌شود.

‌محمد كريمي در ديدار با سركنسول روسيه فدراتيو در رشت، سطح همكاري‌هاي ايران و روسيه را مناسب ارزيابي كرد و افزود: با توجه به ظرفيت‌هاي موجود ضمن ارتقاي سطح همكاري‌ها، گام مهمي براي توسعه منطقه بايد برداشته شود.
وي بيان داشت: بندر اميرآباد، ظرفيت‌هاي آن و ارتباط اين بندر با خط راه‌آهن موجب شده تا فضاي مهم و حياتي در حوزه ارتباطات اقتصادي شكل بگيرد.
استاندار مازندران نقش اين بندر را براي همكاري با كشورهاي CIS مهم توصيف و تصريح كرد: برقراري خط راه آهن ساري ـ رشت نيز چرخ‌هاي توسعه منطقه را شتاب مي‌بخشيد.
وي تبادل دانشجو، ارتباط دانشگاه‌هاي دو طرف و تعاملات علمي را از ديگر اقدامات قابل تحقق و اثر گذار رابطه ميان دو كشور روسيه و ايران اعلام كرد.
سركنسول روسيه فدارتيو در رشت نيز در اين ديدار تصريح كرد: انرژي مي‌تواند زمينه همكاري خوبي بين داغستان و مازندران ايجاد كند.
ولاديمر ايوانينكو با اشاره به توانمندي‌هاي داغستان در صنعت خودروسازي، كشتي سازي، هواپيما و ماشين‌هاي صنايع غذايي گفت: با اطلاع از توانمندي ‌استان مازندران در خصوص بندراميرآباد و اتصال اين بندر به راه آهن مايلم با بهره جستن از ظرفيت‌ها از طريق اين بندر، كالاهاي روسي به افغانستان، پاكستان و خليج فارس ترانزيت شود.
وي در پايان از طرح ايجاد موسسه بين‌المللي با سرمايه‌گذاري دولتي براي فعاليت‌هاي اقتصادي دو جانبه در چارچوب كريدور شمال ـ جنوب استقبال كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.